יום שישי, 7 בספטמבר 2012

טכנולוגיה בשרות תאונות הדרכים

אתמול, יום ה', נסעתי בשעות אחה"צ למכללה, לשיעור חזרה לקראת מבחן בקורס מחקר מתקדם בחינוך.

סמוך למכללה "נכנס" בי רכב מאחור. לאחר שנרגעתי, יצאתי מהרכב, ופגשתי נהג צעיר ומבוהל יותר ממני.

ביקשתי ממנו את פרטיו האישיים ופרטי פוליסת הביטוח. הבחור הוציא את הטפסים מהארנק. , נכנסתי לאוטו, שלפתי עט ודף A4 מהתיק (מתוך דוגמת המבחן) וכתבתי מצידו האחורי את כל הפרטים.

הוצאתי את פוליסת הביטוח שלי, וקלטתי את הנהג הצעיר, שולף את הסמארטפון שלו, ומצלם את המסמך. עמדתי לצידו נבוכה, ואמרתי:" אז גם אני אצלם את המסמך שלך", והוצאתי בגאווה את הסמארטפון שלי (ובליבי הרהרתי: איך לא חשבתי על זה בעצמי, הרי אני מחשיבה את עצמי לאדם טכנולוגי...). כמובן, שהוא גם צילם את הפגיעות ברכב...וגם אני!!!

פער הדורות היה כל כך בולט ביני, המהגרת הדיגיטלית, שמנסה מאוד לצמצם פערים, ובין הבחור הצעיר, היליד הדיגיטלי.

והלוואי, שלא נצטרך להשתמש בסמארטפונים למטרות שכאלה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה